Näytä yksittäinen viesti
  #12  
Vanha 10.05.2008, 18:54
mki:n Avatar
mki mki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 04.05.04
Sijainti: ÄÄNEKOSKI, Finland.
Viestit: 365
Perusasetus

Edelleen pikkasen OT, mut kuitenkin
Lainaus:
quote:joo asiaa pikkasen sivuten mitähän eroo on kytkimissä, kun ajattelin vaihtaa tuon L-200 loppuun ajetun laatikon(heikko mallinen) siihen kestävämpään laatikkoon joka löyty varaosa pajerosta(turbo).
Vanhemmassa on KM148 laatikossa on ohuempi (vähemmän booriuria ?) kytkinakseli kuin V5MT1 - V5MT6 laatikoissa, lisäksi laatikko on kokonaisuudessaan lyhyempi kuin V5MTx sarjan laatikot.
Vakiolaatikoista ( Ei superselect) mitä käytetään Shoguneissa ei oo omakohtaisia kokemuksia.

Oheisesta löytyy linkki jossa PDF:inä melkeinpä kaikki pajeroon liittyvä data.
http://www.mitsubishiclubfinland.com...?topic=18339.0

******************************************
- Power is nothing without traction -
- Pajero 4x4 2.5TDIC + Aurora RT02 33x12,5-15 -
Vastaa lainaten