tänään säätelin vähän sytkää, lähinnää siis korvakuulolla siten että kone käy nyt vähän tasasemmin ja rauhallisemmin, ei kuullosta enää viri-isolohkolta... harmi.
samoin vaihtelin laatikkoon keskipakosäätimen semmoseksi missä on kevyemmät painot ja erilaiset jouset, vaihtokohta nousi jo siedettävämmäksi, ettei heti 10 m matkalla kaikkia pykäliä käy läpi, mutta vielä täytyy varmaan jousia vaihtamalla hieman muuttaa kun tuntuu niin helposti muuttuvan, jos jollain on kokemusta millasia sinne kannattaa kokeilla niin saapi sitten kertoa.
mistäähn sitä sais kaivettua katsurille kaikki sen luettelemat paperit koneen katsastusta varten, oli niin pitkä lista että tarvii varmaan olla vaihtolava-auto millä saa paperit vietyä konttorille, ostokuitti koneesta on helppo, mutta msität taiot vastaavuustodistuksia dieselin ja bensan jarrujen ja alustanosille vuosimalliin 78 kun sitä ei 6,2 diisselinä ole silloin saanu, mä kyllä yritin kaupata että se on alunperin ollut bensa että tuskin se siitä paljon on muuttunut, mutta sillä kuulemma ei ole mitään väliä, todistus pitää löytyä. samoin moottorin alkuperä pitää todistaa, ehdottivat että pitää tuoda sen auto reksiteriote mistä se kone on, sehän olikin helppoa juu, jotain muitakin mukavia lappuja ne siellä kaipailivat kun 3 inssin voimin asiaa miettivät.
mikään ei ole ikuista, mutta kestäisivät nyt edes järkevää käyttöä prkl...