Joo, impalan farkkukoppa löyty jo, ja näin pähkäilinkin, et 2d ja takaovien kohalta siivu pois. Takaylitys on samaa luokkaa kun hojossa, mut voihan siitä ottaa reilumman siivun ja avartaa pyöräaukkoja taaksepäin. Hojosta jos jättäs suurimman osan tulipellistä ja lattian, eli ajas kyljet irti, ja impalasta taasen lattia veke ja koppa päälle...
Mut sitten rupesin miettimään tuota sisäkorkeutta: hojon penkillä istuskellessa saattaa pää ottaa kattoon, mut jos tuulilasilinjan saa samoille korkeuksille (niin, et konehuoneen hilut mahtuu pellin alle), ei sen pitäs olla hirvee ropleemi.
Ton ikäsessä hojossahan ei oo mitään vaatimuksia tavaratilan koolle, se vaan on tyypitetty pakettiautoksi. Konttorilla kirjauttaa otteeseen tyyliin "Korjattu ajoneuvo: Osia vaihdettu ajoneuvosta xxx mm. katto, ovet, luukut, sivupellit, osa korikehikkoa, muutosprosentit xx%"
|