Lainaus:
quote:
Takana patrolin etusatulat ja hjn levyt. On hyvin tasapainossa nyt ja saa asfaltilla ainakin 36" tsl lukkoon.
|
joo pikkulaitolla iltahommana paikalleen, mutta mitenkähän tuo nyt itselläni parhaiten meinisi tuo käytännön asennuspuoli jos on HJ:n kokonaan muuttelemattomat akselit ja HJ:n oma jarrutehostin? Kuormaventtiili/tasapainotunnistelija/säädin väliin ja ilmat pois järjestelmästä...? voikohan muka olla noin helppoa, ja mitä en ole osannut ennakoida oikein?
Sitten olisi vielä toinen probleema, musta bj vikuroi, "castembertit" on tod. näk. totaali v*llaan kun on korotettu takomalla keulaa soa:ta vastaavaksi kun takana jo on, pitäisi päästä siis tekemään soa keulaan että pääsisi ottamaan liikenteeseen ja lekuttamaan mutta kun olen koittanut hakea (sitä kuvasarjaa) mistä saisi suuntia niin lähinnä tuntuisi löytyvän jotain missä sanotaan vaan jotain, että "amatöörit eivät osaa käyttää search-hakua", tai ainakin tuo teksti kummittelee mielessä samalla ja ei oikein etene nyt kyllä. Pistätkö linkin vielä kerran kun oli niin selkeät kuvasarjat siinä? hope not ei liian offtopic mutta siinä saman akseliputken varressahan nuo on ja joutuu monesti jarrujakin räpläämään kun akselin kanssa pelailee.
pakkeli, ystävä vai vihollinen?
Edited by - Urbancityboy on 06/05/2008 07:23:28