Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 04.05.2008, 09:50
titanix:n Avatar
titanix titanix ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 23.10.06
Sijainti: savonmua, Finland.
Viestit: 460
Perusasetus

Lainaus:
quote:

Toivottavasti Timon sahfaarilla on samaa tarjolla?
millohan mahtaa sit tämä tapahtuma olla

porttalit on pop

Vastaa lainaten