Viestiketju: Totuusnelivedosta
Näytä yksittäinen viesti
  #21  
Vanha 04.05.2008, 01:41
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Noniin oli siellä nyt lähinnä kirjoitus virheitä muutama kuten torque. Visko, onhan se maantiekäytössä tavallaan ikuinen, eli mitsuissahan viskoa on ainoastaan maantieajoa varten, pajerossakin on lukko maastoajoa varten ja oli jotenkin kerrottukkin että maastossa pitää käyttää lukkoa ei viskoa.

Sähköhyrdaulista nelivetoa käytetään ainoastaan citymaastureissa(outlander), joten ei niitä mihinkään suohon ollakkaan upottamassa, joten ei sähköissä ole mitään ongelmaa... Ja on sitä sinäänsä vaikeampi demostroida pitävällä pinnalla, koska se ei siinä niin helposti kytkeydy, yleensähän se on vain etuveto kun pitoa on tarpeeksi, normaali nelivetoa ei ei välttämättä tarvitse demostroida, tai jos tarvitsee, niin yleensä kääntösäde kasvaa jonkin verran.

Ja "MAKE", siinähän nimenomaan sanottiin että KÄSIKÄYTTÖISILLÄ NAPALUKOILLA VARUSTETUSSA AUTOSSA, eli siinä puhuttiin autosta jossa napalukot ovat käsikäyttöiset, joilla tarkoitetaan tietysti niitä joita täytyy itse mennä pyörittämään, ei siinä puhuttu mistään muusta. Eikä siinä puhuttu nelivedon oikeasta kytkentäpaikasta mitään, eihän se liity tähän.

Jakovaihteistoa EI TARVITA, ei siinä sanottu etteikö se siellä voisi olla, sanottiin vain ettei ole välttämättä tarpeellinen.

Oletko varma ettei torsen voi löystyä millään tavalla ajan kuluessa ? Jonkin näköistä perustelua ainakin kaipaisi . . .

Joten oikeita selviä virheitä mitä löytyi, oli torque sanan kirjoitus virhe ?!?

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten