Viestiketju: Vappu
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 03.05.2008, 08:26
Skorpioni Skorpioni ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 12.04.07
Sijainti: Suomi
Perusasetus

Tänään vietetään YK:n kansainvälistä sananvapaudenpäivää. Kirjoitan tähän topiciin, ettei tarvitse uutta avata.

Mietiskelin Vapun päivän ja eilisen porukan suhtautumista kirjoituksiini. Tosiasia on, ettei minulla ole mitään tekemistä offroadin kanssa. Olen pitänyt tämänkaltaisen harrasteen parissa olevia hyvällä, jopa mainiolla huumorilla varustettuina ihmisinä. Suurin osa varmaan onkin. Joillekin näyttää tämä foorumi olevan sellainen "hiekkalaatikko", ettei outsidereita kaivata. Pitäisi pystyä hieman hellittämään puristusta ja suhtautumaan minunkin löpinöihin hieman kevyemmin, eikä pitää niitä maailman totisisimpina asioina. Viittaan tässä edelleen sananvapauteen.

Myönnän, että itseänikin sipaisee välillä tiettyjen henkilöiden kirjoitukset asiasisällöstä huolimatta. Lukaisen ne ja jatkan eteenpäin sen pitempään niitä miettimättä. Ei ole minun, eikä varmaan kenenkään muunkaan rivikirjoittajan tehtävä arvioida kenen mielipiteet ovat sopivia tai tarpeeksi arvokkaita tänne.

Voisin varmaan mennä vaikka moottoripyöräfoorumille, koska perheessä on sattuu olemaan moottoripyörä. Sehän antaisi varmaan minulle oikeutuksen kirjoittaa sinne. En tosin ole kertaakaan edes ollut kyydissä, saati ajanut.

Moderaattorit voinevat lukita tämän, jos katsovat sen aiheelliseksi.

Kaunista kevätpäivää!

E: Ymmärtäisin paremmin kielteisen suhtautumisen kirjoituksiini, jos härkkäisin tuolla tekniikkapuolella tai projekteissa muka tietäväisenä. Tässä osiossa kirjoittaa moni muukin paskaa ja jopa huonompaa kuin minä.

Edited by - kononen on 03/05/2008 09:33:09
Vastaa lainaten