Näytä yksittäinen viesti
  #21  
Vanha 25.04.2008, 22:39
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
Oliskohan noi volkkarin 1,9pd tdi:t viellä pahan hintaisia? Olisivat kevyitä, pieniä, tehokkaita jne.? Luulis ainakin +200bhp ja +400Nm riittävän?

Tietysti vinkkeli koneen ääni on aina kivaa kuunneltavaa. Toisaalta eipä se ahtimenkaan ääni ruma ole

-sami-

Note! This message was posted anonymously!
TDi:t tarvii niin paljo sähöä, että ei kannata. Kaasupolkimesta lähtien pitää askarrella.

Eikä niissä oo alavääntöä kuin malliksi.

Jos dieseliä halajaa niin joku esikammio narukaasu pannu nokalle esim. 1.6-1.9 TD volkkarilta.


____________________________________
"Itte kun tekee niin saa sellasen kun tulee"

- eskimo

No noi sähköt on tosiaan kiusallisia, mutta kun miettii paljon on sähköä vaikka mousessa tai land powerissa jne. niin uskoisin että siitäkin ongelmasta selviää. +100A laturi + pari optimaa tms. ei sähkön määränkään pitäisi loppua?

Alavääntö? Mitä se on? Suikan koneessa se löytyy 200rpm ennen punarajaa. Ei mutta oikeesti jos tollanen 1,9pd antaa maximi väännön n.1800rpm niin kuinka paljon ja kuinka alhaalta sen väännön pitäisi löytyä? Ja jos ei lastutettunakaan riitä niin naurukaasua vaikka zex:ltä..... Luulisin että sit riittää?

Eikä siinä mitn, ideoita tämä maailma kaipaa jaettavaksi toi oli ihan vaan ajatus. Noissa "wanhoissa" moottoreissa on viellä sekin etu että niitä korjailee vaikka rautalankalla ja lisäksi osia niihin löytyy melkeen joka tarvikeliikkeen takavarastosta.

-sami-

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten