Lainaus:
quote:
Jos olisi vuoto, niin eikö pumppu pyörisi koko ajan? Pumppu lähtee päälle hetkeksi aina kun painaa jarrua. Otin sen paineakun irti ja sieltä tuli jarrunesteen lisäksi sellaista paksua kirkasta töhnää, ihan kuin liimaa. Mitsu viankuvauksessa ton paineakun suhteen sanottiin polkimen olevan kumipallomainen ja pumpun pyörivän useasti, ja noi oireet sattuu aika hyvin tän auton vikaan. Pitäiskö se vuoto löytyä selvästi??
|
Pumppu käynnistyy normaalisti kun paine tippuu 110barin alle ja pysähtyy 130barissa. Alle 70bar pitäisi käsijarrun merkkivalo palaa ilman kässäriä merkkinä alhaisesta paineesta.
Tuliko siitä pallon sisältä paljonkin nestettä ulos. Ehjästä tulee ehkä vajaa lusikallinen ja rikkinäinen on täynnä sitä nestettä (0.32l). Ei siellä mitään liimaa pitäisi olla, paineistettua typpeä kalvon takana. Oliskohan siellä käytetty dot5(silikonipohjainen) jarrunestettä joskus. Eikös se mee tollaiseksi liimaksi kun sekoittuu tavallisen dot4:n(glykolipohjainen) kanssa?