Näytä yksittäinen viesti
  #177  
Vanha 24.04.2008, 21:24
454SS:n Avatar
454SS 454SS ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.02.06
Sijainti: Luumäki, Finland.
Viestit: 3.362
Perusasetus

Lainaus:
quote:


Kyllä mä veikkaisin että toi akku on ehjä kun se noinkin kauan kerää sinne sitä painetta, muistaakseni tuon ajan se ottaa kun lataa tyhjästä täyteen. Se pumppu kävisi max 2 sekuntia jos se akku olisi rikki. Pääsylkky(tehostin venttiili) tai se modulaattori nyt tuntuu vuotavan sen vain pois.
Jos olisi vuoto, niin eikö pumppu pyörisi koko ajan? Pumppu lähtee päälle hetkeksi aina kun painaa jarrua. Otin sen paineakun irti ja sieltä tuli jarrunesteen lisäksi sellaista paksua kirkasta töhnää, ihan kuin liimaa. Mitsu viankuvauksessa ton paineakun suhteen sanottiin polkimen olevan kumipallomainen ja pumpun pyörivän useasti, ja noi oireet sattuu aika hyvin tän auton vikaan. Pitäiskö se vuoto löytyä selvästi??

=========================================
Mainokset, esitteet, käyntikortit, nettisivut... www.maomao.fi
Vastaa lainaten