Näytä yksittäinen viesti
  #10  
Vanha 20.04.2008, 15:58
Jeep-Ukko:n Avatar
Jeep-Ukko Jeep-Ukko ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 26.10.04
Sijainti: Kuopion seutu, Finland.
Viestit: 702
Perusasetus

Terve.

Koska jo aloitte teko hengittämään vetokehiä, niin alkuperäis osilla ei ole isoa tarvetta.
Ainakaan vielä.

Mutta.
Sen verta ihan mielenkiinnon takia ja tekemisen puutetta kuitenkin, että kävin pillarin sivuilla surffaamassa, työhommia vapaa aikana =(
No joo....

Tuolla 86A:lla ei tunnistanut minkään valtakunnan konetta.
Mutta melko varmasti se on silti juuri se oikea numero. Näissä vanhoissa vehkeissä on välillä vähän haamuja, ihan vanhimpia ei välttämättä ole edes tietokone muotoon siirretty.
Oliskos tää nyt pelkkä D4
Vai D4B, D4C, jne....

D4 ei löydy.
Mutta D4B ja siitä eteenpäin/uudemmat löytyy.

Mutta tuolla 4K-numerolla, D4D-malli olis vaihteisto tuo 4K5035.
Mutta vuosimallilleen D olisi varmaan jo liian uusi, lähemmäs -75??

Kuvat helpottaa asiaa, joten jäämpä niitä odottamaan.
Kun esim. B alunperin kiinteä segmenttisellä isolla pyörällä.
Mutta C on jo irto segmenteillä.
Ja B:hen käy tuo C:n veto pyörä irtosegmenteillä, eli helpompi/halvempi.
Ja sitten taas D muuttuu navasta aivan erinäköiseksi ja on taas kiinteä segmenttisillä pyörillä. Eikä edes ilmeisesti ole tehty uutta versiota, johon voisi pelkät segmentit vaihtaa.
E näyttäisi olevan samanlainen D:n kanssa.

Dissambly/assembly kuvia kun katsoo, niin B/C on shutkot helppo vaihtaa koko pyörä.
Mutta D/E on jo vittumaisempi homma, joutuu purkaan koko navan, ja se tarkoittaa, mm. että liukupinta tiivisteet täytyy vaihtaa --> tarvii erikois työkalut tiivisteen asennukseen, jne. Ja remontin kokonais hinta nousee.

Ja
F ei ole edes ikinä tähty.
G on irtosegmentit ja napa on jo ylävetoisen näköinen. Silti vielä alavetoinen.
H on sitten jo ylävetoinen, irtosegmentit totta kai.
JNE...

______________________________
http://Jeep-Ukko.kuvablogi.com


Edited by - Jeep-Ukko on 20/04/2008 17:01:15
Vastaa lainaten