Lainaus:
quote:
Joo sain sitten 3kk porttikiellon ravintolaan kun soitin portsarille suutani tovin ravintolan ulkopuolella kun kaverini ei päässyt sisälle raflaan jolla oli ennestään 3kk porttikielto ja siitä oli aikaa yli 3kk.
Olen aikaisemmin käyttäytynyt asiallisesti kyseisessä ravintolassa, kerran minut on talutettu ulos.
Kävin eilen kysyy asiaa ku sain viikko sitten tuon bannin ja porttikielto on ja pysyy voimassa.
Mielestäni tuo on laiton, mitä olette mieltä?
Nissan Patrol x2, Nissan Bluebird, Nissan Laurel. Saatana mullahan on nissaneita 4
|
Ei tossa ole mitään laitonta,auoit sitten päätä ja tuli PK,,sou??
Aika normi käytäntö.
Helpolla pääset,jos teiän paikallisessa VAAN poke jakaa porttareita,täällä ainakin yhessä paikassa niitä saa myös tarjoilijoilta.
Vaimoke on tossa paikallisessa karaoke paarissa töissä ja jakaa kyllä porttareita aika huolella kaikille
VITUN
"mie juon vaan tän loppuun,ei sul oo mitään oikeutta mua ulos heittää,mä oon maksanu tästä"
"lääps lääps,kiva perse hyvät tissit"
"käytsä usein täällä? x 10"
"vittu sä yrität vaan iskee mun miehen,ku heität mut pihalle"
"mullon mökki saimaalla ja moottoripyörä,(+55v ja semi kalju)lähetääks vähä ajelee x 10??"
"mä juon ite nää 10 kossupatterii,en mä vie näit mun tarjoilukiellon saaneille kavereille"
"haaii!! sie syrjit minnuu,ku et anna miun koijata tuot spurguuu..!!"
"mä soitan tän paikan omistajalle ja hommaan sulle lopputilin!!!!"
"vittu mun ei tarvi jokapäivä olla papereita näyttämässä,siit on jo 2kk ku täytin 18,mä en oo mikään pissis!!!"
"joka paukusta jätetään 15e tippiä ja just ennen pilkkua kysytään,et "mikä noist on sun auto,et tiedän missä ootan""
Onnea vaan em. kusipäälle,ne tipit on tossa meiän telkkarin vieressä olevassa säästöpossussa.
"lähetsä meille jatkoille pilkun jälkeen?? x 10"
"heitätsä mut kotiin lähteissäs,tai voin mä tulla sunkin luokse x 10??
"mä ottasin kossukolan ja sun puhelinnumeron x 10"
........lässyttäjille.
Ja niin ees päin...
Vois jatkaa loputtomiin tota listaa,mut ei rasiteta serveriä..
Mut pointti oli,et mieti vähän mitä baarissa sanot,sie et oo ku yx tuhansien joukossa,ketään ei kiinnosta joku vitun selitys jostain vitun jutusta....