Vai näin sulla Jeepin kanssa kävi =(
Alku projekti oli erittäin jees.
Ite viitisen vuotta sitten heitin FSJ-korisen Jeepin 80 vauhdista katonkautta takaisin renkaille.
Erittäin liukaus jäinen mutkainen tie, (teko syitä on hyvä hakea, kun vaan en osaa ajaa).
Siellä lapio ja kirvestä, ym irtaallaan lenteli peräkontissa, onneksi ei tullut etupenkin etu puolelle, ja itselle ei käynyt mitään ja autoonkaan ei isommin.
Mitä nyt kori vähän nitkahti takanurkasta ja oikea taka vetari meni banaanin muotiseksi ja kyseisen nurkan vanne kieroksi.
http://kuvablogi.com/nayta/662157/
Nykyisin tulee vähän mietittyä miten romut on auton sisällä kiinni, ja muutenkin pahemmilla keleillä vähän höllää kaasu jalkaa.
-----
OT:
Ne on aina muutenkin ikäviä tapauksia kun autoa ensin rakennetaan ja testataan (useitakin vuosia), ja sitten se kaadetaan.
Kuten törmäsin kuvaan jossa TOLLUKKA-nimimerkin Hilux oli tämän näköinen
http://static.petrisimolin.com/galle...m_DSC01011.JPG
Ja kuitenkin tapauksen tiedän, niin siihenkin on muutama tovi mennyt rakentamisessa aikaa.
En ole pitkiin aikoihin ollut yhteydessä, niin en tiedä missä tilanteessa auto on kaatunut.
Mutta yleisesti ottaen, ketä tahansa meistä, se pistää itseään ketuttamaan kun omalle kohdalle sattuu.
Otan osaa suruun... =D
______________________________
http://Jeep-Ukko.kuvablogi.com