Näytä yksittäinen viesti
Vanha 08.04.2008, 10:05
Guest

Perusasetus

Lainaus:
quote:
Jaksaa tämä lisenssi asia vaivata monia. On muita vakuutuksia ym ettei tartte hankkia lisenssiä. Itsekin sen yhtä kisaa varten sain maksaa, eikä se nyt niin koville ottanut. Kyselkää niistä extreme vakuutuksista tarkemmin vakuutusyhtiöistä. Todennäköisesti ei kata kilpailutilanteessa sattuneita vahinkoja. Taitaa myös vuosihinta olla tuota AKK:n peruslisenssiä(70€) kalliimpi. Vanha kertalisenssi =tutustumislisenssi poistui kaikilta lajeilta, ja esim.autosuunnistus lajiryhmä vastusti asiaa kovasti. Siellä on sentään harrastajia todella paljon. Tilanne on nyt kaikille sama.
Ette tästäkin purnaajat ole onneksi yksin.
Tästä saa onneksi semmoisen käsityksen että ei tarvitse järjestää enää kisoja. Ei ole kun muutama kilpailija jotka ei purnaa joka sääntö, kypärä, lisenssi tai jostain muusta olemattomasta asiasta. Heitä käy sääliksi jos kisajärjestäjät väsyvät ainaiseen marinaan.
Mukavaa kevään odotusta kuitenkin kaikille.

Mä sydämmestäni toivon että trialilla olisi tulevaisuutta. Mutta kun selkeästi niiin suuri osa harrastajista on jo äänestänyt jaloillaan toivon että akk:ssa (tai muutoin) keksittäisiin jotain jolla asia saataisiin kuntoon.

Se että meitä harrastajia on kuitenkin suomessa niin vähän että en ymmärrä miksi tästä on tehty suunnistus vs. trial riita!!! Se ei mene mun jakeluun.
Mulla on elämässä just nyt niin paljon (kämpän myynti, uuden rakentaminen, duuni, duunin ohessa opiskelu jne. jne.) etten kerkeisi kiertää kaikkia trial kisoja, siksi olen päättänyt ajaa vain suunnistukset. Toi Talman kisa olisi ollut kuitenkin kiva ajaa harrasteessa. Tulee vaan liian kalliiksi.

Noista extreme vakuutuksista. Kelpaako muka jokin korvaava vakuutus lisenssin tilalle? Ja mulla ainakin ollut sellainen vakuutus jossa hoito katto on lähemmäs 300tusd + kulut eli vaikka joutuisi ulkomailla KISOISSA pulaan saisin hoidon siellä plus lääkärilennon kotiin ja viellä sinne mahdollisesti jätetyt tavarat. Mutta hinta ei ole ehkä ihan halvin eikä edes kotimaisesta yhtiöstä. Mutta sellainen minulla oli vuosia, vaikkei enään olekkaan.

Eikä herneitä nenuun mutta eikö akk:n pitäisi olla lajin etujärjestö? Nyt selkeästi on huomattavissa että akk:n vaatimusten takia laji on näivettymässä. Onko se silloin edun ajamista?

-sami-

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten