Omassani on edessä 3"korotusjouset ja takana hevyduty jouset mitkä on aavistuksen kovat tyhjällä autolla mutta erinomaiset kuormalla.Korin korinkorotus on toteutettu 5mm keulassa ja siitä millin välein takapäätä kohti niin että perässä on 10mm.Varovainen korotus johtuu ARB:n keulan valoaukkojen koosta ja siitä ettei mennä yli 150mm mikä on maksimi korotus.Suurempi korotus tuo ajovalojen eteen puskurin yläputken ja valotehon häviön samalla mennään yli 150mm.Korotus edellä mainituilla jousilla antaa niin paljon tilaa 35"pyörille ettei varmasti ota mihinkään kiinni.Kuva autosta löytyy Cross4wd:n sivulta asiakkaiden autot.Taakse suosittelen kuitenkin 2,5" medium load korotusjousta joka on normaali ajossa pehmeämpi kuin omassani.Millä tavoin kasterkit rajoittaa joustoja en ole moista asiaa huomannut??Paljon fiksumpaa on laittaa suosiolla kasterkit alle kuin alkaa leikellä akselia. 3" nosto keulassa ei ainakaan omassani ole aiheuttanut minkäänlaisia jyrinöitä.Jarruletkuthan tulee aikalailla keskelle akselia josta se jatkuu putkina jarrusatuloille joten ei niissä mitään ongelmia ole havaittu.Kallistuksen vakaimet ei kuulu offroad autoon.Ne voi ruuvata kiinni katsastusta varten sopivilla jatkopaloilla jos siltä tuntuu.Semmoiset on helppo tehdä itsekin.ET:tä en nyt muista enkä viitsi lähteä pihalle katsomaan(pimeää).Mikä vannekoko siinä nyt on niin siitähän se selviää.
|