Se legendaarinen testioja on tarkoinvarjeltu työkalu tuotekehityksen jatkumoa varten, joten jos siitä laittaa kuvan yleiseen jakeluun, niin ei Kääpälä Offroad Accidentilla ole enää mitään mahdollisuuksia päästä enää kärkikolmikkoon monzan GP kisoissa, tai sitten "vakioautoreitillä" (tavoite on kurittaa jatkossa "Oikeilla" maastureilla ajavia, citymaastureille kun ei ole mitään saumaa pärjätä).
Tankin alaosan saumat on hitsattu tuuliolosuhteista huolimatta (pohjolan tallin seinät vetävät) , ja koeponnistus tulee tapahtumaan kun saan hommattua sen Datsun 100A:n polttoaineanturin ja hopeaa juotosta varten...
Sitten seuraavaksi käyn takapuskurin ja etulokasuojien hitsauksien kimppuun...
Siitä ennen kehittelin tälläsen :
Wau...
Suzuki, ISO pieneen tilaan.