Lainaus:
quote:
Tuskin kaikki kerhon jäsenet lukee kerhon sivuja. Oletan että tällä palstalla käy ainakin 98% offareista, joten eikö tämä ole paras paikka ilmoitella tapahtumista? Oli sitten kerhon sisäinen tai kaikille tarkoitettu. Sinnehän voi joku lähellä asuva kaveri vaikka tulla katteleen kerhon toimintaa, jos haluaa vaikka liittyä siihen. Palvelin ei kuormitu kyllä pätkääkään niistä viesteistä.
|
Itse ainakin päivittäin selaan TÄMÄN palsta uudet viestit ja MMC:n sivuja vilkaisen ehkä kerran kuussa. Ehkäpä joku "KERHOT" palsta olis ihan jees, missä vois ilmotella omista tapahtumista, koska onhan se ihan hauskaa/mielenkiintoista lukea mitä MUUT tekee, ilman että tarvii selata kaikkien suomen offikerhojen/-foorumien sivut läpi. Eiköhän kotimainen offiporukka vois olla sen verran "poikkitaiteellista" että sallitaan myös oman pienen ryhmän ilmottelu isossa yhteisössä.
Ja ehdottomasti otsikkoon maininta kenelle ilmo on suunnattu ja JOS ULKOPUOLISET ON HYVÄKSYTTY NIIN MITÄ MAKSAA... Toisinaan yleisen suvatsevaisuuden nimissä voitaneen tapahtuma pitää avoinna myös ulkopuolisille, mutta rokottaa rahaa sen verran, että lakkaa kiinostamasta (tämä ei ollut vihje eikä edes ehdotus).
Tällä kaikella haluan vain sanoa, että eikö kuitenkin suuren osan suomen offareista kokoavan palstan pitäisi myös hyväksyä/jopa tukea pienen yksittäisen kerhon pörhistelyä muiden puristuksessa. Offi lienee meille palstalaisille joko ajajana tai muuten vaan mukana hippailijana aikalailla sydämen asia. Tarviiko sitä ruveta rajoittamaan jollain käsittämättömillä hiekkalaatikko epäselvyyksillä. Jokainen pelaa OMALTA osaltaa rehellista peliä ja kaikki nauttii hyvästä harrastuksesta.
Tätä mieltä itse ja vain itse olen aiheesta...
L-200 4X4 2.5Td -96
Timo Sinisalo