Allaoleva
saattaa sisältää sarkasmia, haihattelua, saattaa jopa jonkun mieltä loukata, joten kirjoittaja ei ole vastuussa aiheuttamastaan mielipahasta.
Sen verran puutun tähän, että meillä on x määrä jäseniä, kuitenkin vain y määrä on rekisteröitynyt foorumillemme. Sitten kun tänne on ilmoitusta laitettu on osa näistä puuttuvista lampaista valmiit lähtemään yhdistyksen reissuun mukaan.
Toi palvelintilajuttu on kyllä niin kaukaa haettua, jos ajattelee sitä tapahtumamäärää, mikä sinne vuosittain "sisäpiirisafareita" kirjataan, että hohhoijaa. Enemmän palvelinta palvelisi sitsätin ruutujuttujen, jutturuutujen, youtubeparhaimmistojen ja itse asiassa koko alueen poistaminen. Ne pari hassua sisäpiirijuttua tapahtumissa ei palvelinta paljon kuormita.
Kyllä minä voin lopettaa tänne kirjoittelun, jos se kerran kuormittaa palvelinta. Parastahan palvelimelle olisi, jos kukaan ei tänne mitään kirjoittais, olisihan sitä tilaa siinä sitte!!!
Mä en vain ymmärrä, että mikä pirun keskustelufoorumi se sellanen on, mihin ei sa kirjoitella. Varsinkin, kun näitä tekstejä aletaan karsia sitten näistä vähäisimmistä aiheista, mutta jotka saattavat auttaa jollain tapaa yhdistystä.
Eli KAIKKI ilmoitukset, joilla on joku muu vakituinen tiedotuskanava (nettisivut, foorumi etc.) kieltoon vaan. Eikös noilla kisoillakin ole omat sivut ja foorumit, miksi niitä tänne enään tarvii kirjata.
Nauttikaa kesästä, vetäkää narusta.
Jouni Hakonen
Sipoo
j_hakonen@yahoo.com
<center>__________________________________________ ____________________________</center>
<center>Olen
KALAVIEHE!!!</center>
Edited by - Flugfiske on 30/03/2008 20:18:24