Viestiketju: 4runnerin lukot..?
Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 22.03.2008, 07:51
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Joos surffihan se on. Nuas kaikiis mitä japanista on tuatu niin niis on ollu toi lukko...Siis automaatiis ainaki.En tiärä onko niitä manuaalia siältä tuatukaan.Siinä on tosiian kaks sähkö namiskaa; toinen nelivedon kytkentä, ja toinen tää "´joku" lukko. No, ensviikolla saan auton hangosta hakia.Eiköhän se sitte seleviä.

Note! This message was posted anonymously!

Vastaa lainaten