Näytä yksittäinen viesti
  #20  
Vanha 19.03.2008, 21:48
sako:n Avatar
sako sako ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 08.08.05
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 779
Perusasetus

[/quote]

Taitaa kumminkin olla helpompi väsätä liukulevyt jousen kiinnikkeiden alle,kuin SOA alkaa tuon takia tekemään.
Kyllä ne yhdenmallisen SOA ohjauksen käännönlaakerin pulttien alle tulevat lisäkynkät on sen verran virityksen näköisiä,että en ainakaan omaan Samuraihin uskaltaisi tieliikenteeseen laittaa.

Suzuki "Longtail Rabbit"
Tiny Tools Racing
[/quote]

Onhan niitä muitakin tapoja toteuttaa tuo ohjaus sydemi kuten Geswas tossa totesikin vasenpuolen
raidetangolla (koopeelta saapi) jolla itsekkin tein ohjaus systeemin autooni. Se on sitten
millintarkaa hommaa ja etuakseliinkin piti jousipeti pelkääjän puolella jopa melkein upottaa
akseliin jotta jäisi enempi tilaa raidetangon/lehen väliin.
Sitten Hi-Steer ohjauksessa napojen ohjausvarret tulee kiinni jarrusatulan pultteihin (Roadless gear) ja Calminilla viel kolmannella pultilla orgis navan varteen.

-Sako-

Montenegro #55

Edited by - sako on 19/03/2008 21:49:35
Vastaa lainaten