Näytä yksittäinen viesti
Vanha 18.03.2008, 11:38
-sami- -sami- ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 12.12.05
Sijainti: Kirkkonummi, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Spoassa juuri tuo jousen katkeaminen vähän mietityttikin... Ja jos kerta tulee olemaan ongelmia esim. suunnistuksen sääntöjen kanssa, niin täytyy tosissaan harkita...

Pahoja kysymyksiä nuo että mitä aiot tehdä ja millä budjetilla... En ole vielä kovinkaan montaa projektia nähnyt jossa olisi pysytty alkup budjetissa alusta loppuun....

Kierrejouset kiinnostaisi, mutta saako kilpiin? Oikeastaan ainoa suunnitelma autossa on että sen saisi pysymään kilpien välissä.

Kaasari pysyy joko vakiona tai vaihtuu ruiskuun. En halua enää alkaa tuhertamaan weberien yms. kanssa.
Kannattaa lukasta säännöt www.4x4cup.com ja http://www.autourheilu.fi/saannot08/default.html niistä saat selkoa mitä autolle voi missäkin lajissa ja luokassa tehdä.

Kierrejouset saa kilpiin, mutta ei kelpaa trialissa stanuun eikä suunnistuksessa orkkiseen. Mun mielestä jos alkaa rakentamaan "tosissaan" niin sitten vasta kierrejouset ja samalla toyota aleksit, silloin voi harkita esim. 33" ->

Samurain akselit kestää kohtuu kivasti alle 31" renkaita, mutta menee pienemilläkin rikki. Mulla nyt ajettu 2 kautta suunnistusta ja eksyssä porsi vetari takaa. Uutta ei lödy kuin karpiolalta ja suzukilta. Eikä ole kuin 205r16 renkaat.

Kardaanit on myöskin todella vaikeita löytää. Niitä kannattaa kanssa varoa.

Mulla olisi tarkoitus vaihtaa weberin 32/36 alkuperäisen tilalle, on bolt-on tyyppinen juttu. Ruiskuissa mua tökkii ainoastaan se että kuinka varmoja ovat maastokäytössä. Lähinnä siis sellaiset missä tulee jälkiasennus hall-anturit yms.

Rahaa saa suikkaanki menemään törkeesti varsinkin jos teettää töitä. Mutta jos alkuun laittaisi vaikka kunnon renkaat, lukon(t), vinssin(t), panssarit ja välitys sarjan jakikseen niin siinä on jo ihan eri auto.

-sami-

Vastaa lainaten