Näytä yksittäinen viesti
  #10  
Vanha 17.03.2008, 16:57
Yare:n Avatar
Yare Yare ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.03.08
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 93
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Mun mutua spoasta vs. muut korotukset:

-spoa korotuksella kunnolisen ohjauksen toteuttaminen yhtä iso työ kuin esim. kierrejousi projektissa
-kukaan ei ole viellä pystynyt selittämään miten mukamas spoa parantaisi jousitusta = liikeradat täysin samat
-spoa pitää tehdä wanhoilla lässähtäneillä jousilla ja silloin ei tarvii kuin yhden pikku kolhasun kiveen niin on norra poikki.
-Jos teettää uudet spoa jouset niin kustannus järkevyys katoaa.
-suikassa aina lehtien kanssa tracktion bar tarpeen mutta spoassa oikeastaan pakollinen
-spoa ei kelpaa trialissa stanuihin eikä suunnistuksessa orkkiseen
-jos alkaa tosissaan rakentamaan niin silloin kierrejouset ja toyota aleksit alle jos meinaa 33:lla tai isommilla ajaa
-max. 50mm korottavat lehtijouset kelpaa ainakin suunnistuksen orkkikseen
-ruiskun tilalle voisi harkita weberiäkin

Mut onhan suikkaan vaikka mitä tehtävissä mutta olisi kiva tietää että mitä olet ajatellut autolla tehdä, kuinka paljon teet itse kuinka paljon teetät ja mikä on budjetti?

-sami-

Note! This message was posted anonymously!
Spoassa juuri tuo jousen katkeaminen vähän mietityttikin... Ja jos kerta tulee olemaan ongelmia esim. suunnistuksen sääntöjen kanssa, niin täytyy tosissaan harkita...

Pahoja kysymyksiä nuo että mitä aiot tehdä ja millä budjetilla... En ole vielä kovinkaan montaa projektia nähnyt jossa olisi pysytty alkup budjetissa alusta loppuun....

Kierrejouset kiinnostaisi, mutta saako kilpiin? Oikeastaan ainoa suunnitelma autossa on että sen saisi pysymään kilpien välissä.

Kaasari pysyy joko vakiona tai vaihtuu ruiskuun. En halua enää alkaa tuhertamaan weberien yms. kanssa.

Vastaa lainaten