Näytä yksittäinen viesti
Vanha 17.03.2008, 15:43
Viljo Viljo ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 13.03.06
Sijainti: Luumäki
Perusasetus

Lainaus:
quote:
On täysin järjetöntä että valtio tukee millään tavalla kakaroiden tekemistä kun maailmassa on ennestään jo lähes 7.000.000.000 ihmistä (siis seitsemäntuhattamiljoonaa) eli ainakin tuhatkertaisesti se määrä jonka planeetta ekosysteemeineen kykenisi pysyvästi ylläpitämään niin, ettei siitä koituisi kohtuutonta kuormitusta muille. Ihminen on myös ainoa laji jonka olemassaolosta on vain negatiivisia vaikutuksia, jokaisella muulla noin neljällä miljoonalla lajilla on jokin myönteinen tehtävä, ainoastaan ihminen on absoluuttisesti paha. Ihminen on maapallon syöpä.

Tarkoitus ei ole loukata ketään, liian harva vaan tajuaa, että meillä on oikeasti vain yksi ongelma... liiallinen ihmisten määrä. Kaikki muut ongelmat on vaan seurausta siitä. Eikä se ongelma ratkea tekemällä lisää ihmisiä. Kylmä fakta. Ei sillä ole väliä mitä tehdään VAAN sillä kuinka moni tekee. Jos minä kusen kotijärveen, ei se mene siitä miksikään. Mutta jos kaikki kusee sinne niin se on pilalla päivässä. Sama koskee koko planeettaa, mittakaava vaan on eri. Niin kauan kuin väkimäärä jatkaa kasvuaan, meillä ei ole mitään toivoa tulevaisuudessa.

Ja juu, minä olen hullu. Sen on pakko olla totta koska niin moni on se minulle sanonut. Ja enemmistöhän on aina oikeassa, eikös ?

Jos kerta ihmisiä on liikaa ja niitä pitäs vähentää, ni eiks se sit kannattas alottaa vaikka ittestää :P

Nja
Vastaa lainaten