Mun mutua spoasta vs. muut korotukset:
-spoa korotuksella kunnolisen ohjauksen toteuttaminen yhtä iso työ kuin esim. kierrejousi projektissa
-kukaan ei ole viellä pystynyt selittämään miten mukamas spoa parantaisi jousitusta = liikeradat täysin samat
-spoa pitää tehdä wanhoilla lässähtäneillä jousilla ja silloin ei tarvii kuin yhden pikku kolhasun kiveen niin on norra poikki.
-Jos teettää uudet spoa jouset niin kustannus järkevyys katoaa.
-suikassa aina lehtien kanssa tracktion bar tarpeen mutta spoassa oikeastaan pakollinen
-spoa ei kelpaa trialissa stanuihin eikä suunnistuksessa orkkiseen
-jos alkaa tosissaan rakentamaan niin silloin kierrejouset ja toyota aleksit alle jos meinaa 33:lla tai isommilla ajaa
-max. 50mm korottavat lehtijouset kelpaa ainakin suunnistuksen orkkikseen
-ruiskun tilalle voisi harkita weberiäkin
Mut onhan suikkaan vaikka mitä tehtävissä mutta olisi kiva tietää että mitä olet ajatellut autolla tehdä, kuinka paljon teet itse kuinka paljon teetät ja mikä on budjetti?
-sami-
Note! This message was posted anonymously!
|