Lainaus:
quote:
no kun kerran barabolisia saa niin itte en edes epäröisi.
edessä käy normaalit mutta taakke ehdottomasto parabolit.
jos oot ameriikasta tilaamassa, niin pistä privaa. ittekkin voisin taakke ottaa.
niin ja dopinssoni on reilusti alle 1500e.
mun mielestä jos puhutaan normi lateista niin mitäkorkeampi niin sitä jäykempi sarja.paraboliset ehdottomasti.
ja minkä takia sitä tarttee nostaa 4,5"?
lukot(on)
Edited by - tjl on 16/03/2008 19:08:21
|
Samaa mieltä tosta korottamisesta, 4,5" on jousikorotuksella jo sen verran että tulee hilussa ongelmia kardaanien ja ohjauksen kanssa.
Noista parabolisista, omat kokemukset koskevat juuri jäykkäakselihilua ja voin sanoa että kyseessä ei ole mikään bolt-on sarja. Loppujen lopuksi mulla on nyt ihan toimiva alusta jossa on edessä jotkut Jeepin 2- lehtiset paraboliset jouset ja takajousina on 3- lehtiset hiluxin paraboliset joista on poistettu 3.lehti ja tilalle laitettu hilun vakiopakasta kuormajousi jotta pakan paksuus olisi sama kuin alkuperäinen ja pystyy käyttämään vakio U- pultteja.
Metsään ei ole asiaa ilman että tekee taakse vahvan Traction Bar:in. Rampillekkin ajaessa 2- lehtinen takapakka vääntyy ihan s-mutkalle, jos siiten vielä lisättäisiin joku rytkäisy niin varmana lehdet vääntyisi epäkuranteiksi.
Alla mun auton joustokuva viime keväältä. Rajoittavina tekijöinä on vakiopituiset iskarit sekä liian matala boggeripino.
Lisäksi kuvassa alla 31" renkaat jotka mahtuvat olemaan tässä joustotilanteessa juuri ja juuri erossa pyöräkotelon takaosasta. 33":lla joutuu tekemään lisää tilaa tai rajoittamaan sisäänjoustoa.
Edited by - HK on 16/03/2008 22:09:43