Näytä yksittäinen viesti
Vanha 14.03.2008, 22:18
panzer:n Avatar
panzer panzer ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 28.02.06
Sijainti: SuurHämeenlinnan rajamailla
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Ulkopuolisena mukavaa kommentoida. Monesti miettinyt tämmöisiin kerhoihin liittymistä, mutta kylä nämä viestiketjut taas senkin ajatuksen kaatavat. Yhteen yhdistykseen kuulun ja miettinyt onko siinäkään mitään järkeä, kun aina löytyy näitä hulluja mille mikään ei kelpaa. Juuri toimintansa aloittanut yhdistys ja kaiken pitäisi heti toimia? Uskomatonta kun ei tässä maassa tunnu mikään muukaan toimivan. Todella hienoa että löytyy ihmisiä jotka viittivät kuitenkin yrittää hoitaa näitä asioita. Itsellä ei hermot kestäisi ollenkaan tommosta pelleilyä. No niinkun viestin alussa mainitsin niin ulkopuolisena helppo kommentoida. Tuli tää ketju luettua alusta loppuun ja oli vaan pakko kirjoittaa kun alkoi vituttaamaan ja ihmetyttämään miten oikeasti jotkut jaksavat yrittää järjestäö tapahtumia yms. kun lopputulos on kuitenkin, että pelkkää itkua tulee. Joku ottaa taas herneet nenään varmaan, mutta niinkuin monesti sanottu niin mun jutuista saa suuttua jos siltä tuntuu. Kirjoitan kaiken omalla nimellä ja kerroin vain mitä mieltä olen asioista ilman sen enempää ihmettelyä, että ketä pitäisi miellyttää.

Tää on taas vaan mun mielipide.
AAMEN!

Suomalainen sotilas ei peräänny! Kääntyy vain 180 astetta ja jatkaa etenemistään!

Blazer+punisher=fun
Vastaa lainaten