Näytä yksittäinen viesti
Vanha 13.03.2008, 12:20
Urbancityboy:n Avatar
Urbancityboy Urbancityboy ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 24.09.06
Sijainti: Savo, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
quote:

eikö tästä nyt olisi vain hyvä jatkaa ilman kahdenkeskisiä erimielisyyksiä.
Repron kommentti hyvä.

Tilanne ikävä, en halu8a tätä mitenkään mustaksimaalausmielessä esittää, mutta jopelta olisin odottanut hieman aikuisempaa käytöstä ja ennenkaikkea vastausta, kun tämän palstan kautta kommunikointi kuitenkin on ollut ainoa keskustelumuoto Hänen puoleltaan, mikä käytössä on ollut.

yhteisymmärrystä ei ole ollut saavutettavissa kun miehen kanssa ei voi henkilökohtaisesti edes keskustella kun hän minua on vain vältellyt. täällä on nyt peräti siirrytty tekstiviestilinjalle, mutta päin naamaa ei näköjään pysty vieläkään keskustelemaan.
Olen ihan oikeasti koittanut omalta osaltani parhaani.

Nyt kai on sitten jäätävä seuraamaan keula-asioita sivusta, kun ei riitä varallisuus muottien ostoon mitenkään.

Mielellään muistakaa nyt hyvällä kumminkin minuakin, kun osia tilaatte..jonkinlainen kuriositeettiarvon omaava pieni sivurooli taisi itsellänikin ko. asiassa olla

Jope, kun sinua heti poissaoloni päätyttyä tulin tapaamaan että asiat saataisiin rullaamaan ja kummuntiellä sinut sain kiinni jututettavaksi, niin ennen pois paikalta kaasuttamistasi, kun koitin kokonaisesta keulasta puuttuvia lokareita kysyä että pääsisin noita yhdessä lastissa helsinkiin sinne offiliiterin yläkertaan mm. viemään, niin sanoit että "ainakaan kuukauteen en voi tehdä mitään bj:n osiin liittyvää, ja pajaan en päästä." Miten tämä nyt kääntyikin sitten täysin toisin päin, eli osia on kovastikin tulollaan?

Olisi hoidettu tuo bj:asia pois päiväjärjestyksestä ennen mitään suuritöisiä rodinkorien levittämisiä.

Eihän rinnekoneiden kattotilausten loppuminen liity tähän mitenkään?
En ole käsittääkseni kovin kummoinen välistävetäjä näissä bj:n osissa ollut, mielestäni olen järjestänyt asiat osaltani melkoisen hyvin noin markkinatilanteen ja puhelinvaihteena toimimisen kannalta?

Kaikkea hyvää.

pakkeli, ystävä vai vihollinen?
Vastaa lainaten