Lainaus:
quote:
Tulee aika takapainoinen jos on lyhyt hyttinen pitkälavainen, akseliväli 3340mm. Pitkälavainen crew cab, akseliväli 4178mm, siinä on jo parempi vaihtoehto. Akseliväliähän saa muuttaa mallisarjan puitteissa, valmistajan ohjeiden mukaan. Mutta miten käy kantavuuden kun olet sen tukevan, rampillisen flat-bedin tehnyt? Taitaa jäädä Wago kuljettamatta.
Heikki H.
FJDC
Montenegros #21
|
kevyt kone cedrikin 2,8d 4v manual 4,11/4,88 perällä luulis riittävän. saiskohan 12 bolt akselin laittaa k-autoon niin olisi kevyempi kuin tuo hmm semifloating perä?
hytin/keulan keventäminen yms mielessä
mikähän ois painoero crew cabin ja lyhythyttisen välillä? onko kokonaispaino sitten 3900kg vai enemmän?
Note! This message was posted anonymously!