Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 12.03.2008, 08:21
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.877
Perusasetus

Nuo ohjeet c1e korttia varten on perin sekavat. Auto saa painaa max.7500kg ja yhdistelmän kokonaismassa saa olla max.12000kg, mutta peräkärry ei saa painaa enempää kuin 3500kg. Olikohan se aken sivuilla (näköjään sivut päivitetty ja en nyt löytänyt sitä) kun luki että tuo pitää suorittaa kuorma-autolla, eli painoa siis vähintään 3501kg. Mutta kun sain nuo paperit mitä pitää tehdä niin niissä lukee että vetoauto pitää painaa 4000kg. Sen selvitin että kärryksi riittää traileri missä on auto.

Tuo koko korttihommakin on ihan rahastusta. Jos ennestään on pikku e niin miten se eroaa c1e kortista? Käyn tekemässä e kokeen ducatolla + traileri. c1e kokeen teen ducatolla + traileri. Toinen on vaan paku ja toinen on rekisteröity kuormuriksi. Testi on täsmälleen sama. Muistelisin että aken sivuilla luki myös että tuossa on teoriakoe ja ajokoe. Papereissa taas lukee että on teoriakoe, ajokoe ja käytännönkoe, eli mennään liikenteeseen ajeleen.

Noh. Tuo c1e tyssäs kuitenkin siihen että ajan vasta nyt c-korttia ja tuossa pitää olla c-kortti vähintään vuoden. Tosin en tiedä mistä saisi vaadittavan kuljettaja opastuksen? Silloin voisi suorittaa sen heti. Naurettava tuollainen vuoden sääntökin. Missään ei lue että pitää vuosi ajaa kuorma-autolla. Sulla vaan pitää olla c-kortti vuoden. Mitä helvettiin se c-kortti hyödyttää jos et aja kuorma-autolla tai vedä perässä tuollaista kärryä? Kunhan ake vaan kerää lisää maksuja itselleen.

Samalla vois noita c-kortin tuntejakin vähentää puolella. Täysin turhaa teoriaa täynnä. Miten ihmeessä c-kortin saamiseen liittyy asiakaspalvelu?!?! Melkein puolet teoriatunneista on tuota asiakaspalvelu shittiä. Lisäis vaikka sitten ajotuntien määrää. Kahden kerran ajotunneilla saa c-kortin.

_______________________________________________
Maalla on mukavaa

Nerd-O
Vastaa lainaten