[quote]
Eipä juuri kiinnosta nuo UCB .n jutut enää ,vastailkoon muut.
[quote]
Siis mitä..?
Kas kummaa kun ei nyt sitten kiinnostakaan. Entäs ne "velat" jotka puheittesi mukaan olen sinulle pystyssä?? Vastaapa tuohon edes.
Olet juuri esittänyt väitteesi julkisesti, joten otapa puheistasi vastuu vai tuliko tenkkapoo, kun huomasit, että valheella on mahdollisesti lyhyet jäljet? Samanlaista selittelyä tämä on aina ollut, kysytäänpä keneltä vaan kummunkyläläiseltä, niinkuin tässä on jo puhetta kylällä ollutkin. Ettei vaan hartsimestarilla olisi normi ailahtelu päällä jälleen? Kanssasi pidempään asioiva joutuu olemaan huomattavasti joustavampi kuin lasikuitu konsanaan. Et voi peittää puheitasi ja selittelyjäsi tuon tyyppisillä VALHEILLA ja olankohautuksella ikuisesti varsinkaan kun olet pelin kerran itse aloittanut, jonain päivänä huomaat katkoneesi ne viimeisetkin vähäiset välisi muihin ihmisiin, jotka kanssasi ovat tekemisissä olleet, ja sinunkin parastasi yrittäneet.
[quote]
Osia tulen toimittamaan kuitenkin halukkaille kohtuhintaan ,esim konepeitto on ollut aina 150 euroa tai alle minulta lähtiessä
[quote]
Juuri tuo onkin jälleen yksi ongelma, moni kanssasi asioinut on huomannut, että hinnat ja muutkin puheet kuten esim. TOIMITUSAJAT vaihtelevat ihan mielialan ja päivän mukaan, kuten ottautuminen itse hommiinkin. On pakko todeta, että kyllä tässä olen melko mielenkiintoisessa diplomaatinhommassa viimekuukaudet ollut.
Voin tarvittaessa kaikki esiintuomani pointtini myös todistaa, toisin kuin sinä, vai kuinka on? Tai jos tuo ei pidä paikkaansa, niin antaa vaan tulla argumenttia jo oman uskottavuutesi kannalta, kun asiat on kumminkin selvitettävä ennemmin tai myöhemmin, ja se on fakta. Itse en todellakaan aio toimintaasi olankohautuksella kuitata, olet esittänyt minusta julkisesti perättömiä väitteitä, joista joudut selvityksen ennemmin tai myöhemmin antamaan, jos vähänkään esim. uskottavuutesi säilyttämistä ajattelet.
Herne on nenässä UCB:llä edelleen, ehkä mahdollisesti jopa ihan aiheestakin vielä, ja tuolla vastaustyylillä se tuskin ihan itsekseen sieltä pois lennähtää. Onpahan touhua.
t: UCB, odottaen aikuisen ihmisen järkiperäistä ja faktoihin perustuvaa vastausta.
pakkeli, ystävä vai vihollinen?
|