Jope: Selvennätkö asiaa vähän, kun minulle ei oikein avautunut, että kuinka muut voisivat vastailla sinulle esitettyihin kysymyksiin?
Jos kerran yhteistyö UCB:n kanssa ei kiinnosta niin eikö siitä olisi reiluinta sanoa suoraan ko. henkilölle, eikä ilmoittaa minkään netin keskustelupalstan kautta yhteistyön päättyneen, varsinkaan jos toinen on samaisella hetkellä sidottuna toisaalle, eikä ole edes tietoinen ilmoituksestasi. Kenenkähän idea se alunperin oikein edes oli alkaa tekemään lasikuituosia maastureihin ja kenenkähän autonosista ne muottimallit tehtiin ja KUKAHAN niitten teossa suurimman ja p*skasimman työn teki? Minä pystyn asiaa kysymään, koska sattuneesta syystä tiedän kuinka paljon UCB kulutti aikaa, vaivaa ja hermoja niitten muottimallien tekoon, taisipa jonkun mallin joutua tekemään uudestaankin itsestään johtumattomista syistä...
Onko oikeasti kannattavaa ehdoin tahdoin yrittää hommata itsellesi vihamiestä? Eiköhän sinun kannata jutella UCB:n kanssa vielä kun et ole kokonaan polttanut siltaa takanasi. Vaikken voi itseäni vanhaksi ja/tai viisaaksi sanoakaan, niin JOPA minä olen sen verran oppinut, että aikuiset ihmiset pystyvät asiat keskustelemalla käymään läpi. Jos sinua häiritsee UCB:n tekemiset/tekemättä jättämiset, tai mikä ikinä nyt onkaan syysi tähän yhteistyöhaluttomuuteesi, niin eiköhän tuo olisi viisaampaa keskustella (tai ainakin ilmoittaa ko. henkilölle itselleen mahdollista syistä) ensin, ennen kuin pistää välit kerrasta, mitään sanomatta poikki? Jälkimmäinen tapa kun on vain lähinnä lapsellista eikä ollenkaan normaalin aikuisen ihmisen arvolle sopivaa.
Sitäpaitsi, itsehän tuota valittelit juuri työkiireitäsi, niin mistäs sitä aikaa nyt yhtäkkiä on niin paljon siunaantunut että sinä ennätätkin niitä osia tekemään halukkaille..?
- Utelias, ERITTÄIN läheltä tilannetta sivusta seurannut -
|