Lainaus:
quote:
vielä ois osaa ja palaa mitä puuttuu ja syyläri taitaa olla siellä 500 eskoo korkeella etapilla että siinäpähän meni sulkijalihas jäähileeseen.
|
http://www.paddockspares.com/pp/RANG...on_aircon.html
Tuosta uusi syyläri kotiovelle alle 200 erkillä (jos autossa ei ilmastointia).
Ikävästi kävi sulle. Otan osaa.
Siihen mahtuu kaksi 13 tuumaista puhallinta. Etsi mahdollisimman ohuet.
Tuo sähköflekti auttaa yllättävän paljon voiman tunteeseen eritoten alakierroksilla. Varsinkin jos mekaanisen visko on jumittanut. Nimim. kokemusta on. Mulla oli se Ahosensedän kytkin (60/40) alavesiletkuun laitetussa väliholkissa. Toimi hyvin. Yksi iso puhallin, Volvo 850:stä. Teho riitti loistavasti. Tosin en hirveästi ajellut hitaasti metsässä.
Tuohon nykyiseen konversio on suunnitteilla. Takaraivossa on vieläkin se tunne kun eka kerran ajoin ilman viskoflektiä ja huomasin lähimäessä lisääntyneen voiman.
<center>****************************************** *************************
For the intellectually challenged - Range Rover

"The original anti-theft devices -- Lucas Electric products."
RR 3.9EFI Vogue automatic, 1990
RR 3.5EFI Vogue manual, 1986 - ex
************************************************** *****************</center>
Edited by - TimoV on 11/03/2008 16:09:00