Näytä yksittäinen viesti
Vanha 11.03.2008, 14:00
Urbancityboy:n Avatar
Urbancityboy Urbancityboy ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 24.09.06
Sijainti: Savo, Finland.
Perusasetus

Et vastannut juurikaan juuri niihin asioihin, joita pyysin sinua selvittämään, mutta pääsimmne kuitenkin jo keskustelemaan sähkökatkoista, se jo on hyvä näin aluksi.Kyllä tässä ei kovin helppoa ole välikätenä ollut olla. On suuri harmi, että yhteisesti näin hyödyllinen ja hyvä asia muuttuu näin sotkuiseksi.

Lainaus:
quote:

"Marraskuulta asti on saatavia toimitetuista osista"

HUOM! Mitähän saatavia? Olen siis sinulle velkaa? Hyvä että tuli puheeksi. Olenko toimittanut mielestäsi osia,joita en ole tilittänyt? sorry, mutta kaikki vähäiset tähänmennessä toimitetut osat on vihkossani ylhäällä ja todistettavasti hoidettuna, ja hyvin olen käsittääkseni asian hoitanutkin, vaiko eikö? On täsin out of line väittää noin ja tiedät sen kyllä itsekin. Pysyttäisiinkö totuudessa, tai perustele tuo jo hieman paremmin. Yksi kokonainen harmaa keula on tulossa punaiseen, ja senhän maksoin sinulle käteisellä juuri silloin kun pajalla asiasta todistetusti sovittiin, sinänsä ko. keula oli itselleni edullinen niinkuin varmaan osuuteni huomioiden tuleekin olla, kiitos siitä.Kahden vihreän vaillinaiset osat on käsittääkseni sovittu olevan korvaus vähäisestä omasta osuudestani muottimallien teosta? "toimita meille muottimalli, niin saat yhden valmiin kappaleen itsellesi veloituksetta", eikös sen pitänyt noin mennä kertomasi mukaan ja niinkuin on sovittu?

Mitkä toimitetut osat ovat jääneet tilittämättä? Ne osat, mitkä ovat pajalla, siis 2 keulapalaa ja sivuosat ym. vaillinaiset kilkkeet odottavat edelleen konepeltejään ja muita puuttuvia osiaan ollakseen osista tehtyjä kokokeuloja, joita taas vuorostaan ovat odottaneet mm. Panzer, Jogy, ja JV73,ja muutama muu. niinkuin olen koittanut muistuttaakin useasti. Hankala on ollut viedä keuloja kenellekään, kun pidempään olen asiasta kysellyt, niin juuri tuohon on ollut tämä vastaus "väriaineet ovat juuri muotissa".

"olen tehnyt flippiä varten osat,koska saat valmiiksi mallin?"

Jos olet huomannut, niin ko. bj, jossa yksiosaisen muottimallin osat ovat paikallaan konepeltiä lukuunottamatta on sinun omassa pihassasi, kun oikein tarkkaan asiaan perehdyt. Senkin asian tiedät varsin hyvin, etten kykene omaan pajaani talvipakkasella noita lämpimän tilan töitä ottamaan, tärkeintä olisi ollut nyt ensin saada nuo pyydetyt irto-osakeulat edes maailmalle niille, jotka niitä ovat odottaneet. Onko pointtia vaiko eikö?

"Sinua en saanut puhelimella kiinni silloin kun olisi ollut tarvis yritin varmasti useammin kuin kymmenen kertaa".

Ihan hyvä että olet jo itsekin asian selvittämiseen aikaa käyttänyt, yleensähän olen itse ollut se joka joutuu puhelimella painostamaan. kuukauden poissaoloani en olekaan missään vaiheessa ollut kiistämässä. Väriaineet olivat tosiaan jo muotissa, kun sitten viimeksi pajallasi kävin.

"Muotit tehtiin käsitykseni mukaan siksi että alkaisit itse tekemään niitä".

Hyvä että tuli puheeksi. Kuinka voin tehdä niillä osia, kun nuo muotit ovat "tkanasi", ja en niitä voi käyttää? Jos asiaa muistellaan, niin olen ollut joka muotin valmistumisen aikaan kysymässä, josko voisin lunastaa niitä aina sitä mukaa itselleni, mutta tuolloinhan ei ole päästy asiassa mihinkään lopputulokseen kun et ole ollut samaa mieltä, eli ei kauppoja muoteista ole voitu tehdä. Kesällä rahatilanteenikin puolesta olisin nuo voinut ostaa vaikka ylihintaisenakin. Tilanne olisi nyt huomattavasti selkeämpi, kun noin olisi alunperinkin toimittu kuten olen esittänyt. Taitaa olla suurin ristiriita asiasta juuri, ja siitä, että mistä aineesta itse niitä haluaisin ryhtyä ainakin BJ:n osalta tekemään? Käytöksesi on ollut vähintäänkin outoa. Olen sinänsä suunnitelmissani tosissani. on hyvä, jos noin itsekin tämän muotinmyyntiasian viimein näet, nyt vaan neuvotellaan muottien luovutusasiat kohdalleen. Aika ristiriitaista tämä sinänsä, kun samaan aikaan kauppaat itse ko. osia omassa topikissani. Tässä on tämän vastineen tärkein kohta, tuo asia meidän saatava kuntoon kun olen jo tuuletetun lämmintilan vuokrauksen Repeltä järjestänyt.

"sähkölinjatöiden vuoksi marras-tammikuulla oli virtakatkoksia 3 -4 päivänä viikossa".

On pakko sanoa, että nuo sähkökatkoasiat ovat jo lähes legendaarisia kommentteja aiheeseen liittyen. Oletko ajatellut rytmittää työhommat sille hetkelle kun sähköt toimivat. itse ottaisin nokoseni sähkökatkon aikaan ja tekisin hommat kun on sähkö päällä. Olenhan jo lisäksi useamman kerran tarjoutunut avuksi purkamaan tilannetta. Nyt ei joutaisi matkahuollon baarissa kahvilla istumaan.

"Näitä muotteja tarjosin sinulle viime vierailulla 1200 euroon eli omakustannus hintaan".

Omakustannehinnan suuruudesta voitaneen olla montaa mieltä ,ensin muottien hinta oli 4X ko. osan hinta, eli konepellin osalta esim. konepelti n. 200e= 800e, lokasuojat 280e= 1120e,ja vielä etuosa ja kylkipalamuottien hinnat siihen päälle. Eli tuo on jo sentään laskenut hieman realistisemmalle tasolle, kiitos kovasti siitä. Kenellä lienee noihin muotteihin isoin aika ja rahamäärä mennyt. On kyllä valitettavaa, että satsaukset puoleltani valuvat tyhjiin mielialanmuutostesi ja päivittäin vaihtuvien suunnitelmiesi vuoksi. Toivottavasti asiassa päästään muotinmyynnin osalta sopimukseen.

"Tulen myymään näitä suoraan asiakkaille siihen saakka kun olen saanut sovitut suoritukset"

Edelleen: Tästä pajalla olevista irto-osista on ollut toimestani lukuisia kertoja puhetta, EN VOI TOIMITTAA IRTO-OSAKEULOJA KENELLEKÄÄN KUN ON LOPPUOSIEN VÄRIAINEET VASTA MUOTISSA, ja noista toimitusvaiheessa olevista tällähetkellä osia uupuvista keuloista olen sinulle erittäin monta kertaa maininnut. Osani tässä välissä ei todellakaan ole ollut helppo. Olepa ystävällinen, ja perustele väittesi huomioimatta jääneistä suorituksista pysyen totuudessa. Toki voit binestellä muottimalleillani tehdyillä muoteilla omassa pakkelipölytopikissani, mutta toimita sitten myöskin se osat, joita ollaan nyt menty ihmisille lupaamaan. Mitä muuta voin tilanteen näinollessa sanoa tai tehdä asian edistämiseksi? Alunperinkin toin julki sen näkemykseni, että lunastan muotteja sitä mukaa itselleni kun niitä valmistuu, mutta ethän noita aiemmin ole ollut edes myymässäkään, jota myöskin olen sinulle harmitellut, kun samaan olet todennut ettei niitä rodinosien kyselyjen vuoksi ehdi tekemäänkään.
On kyllä todella harmi, että aloit oireilemaan, koska olen aina sinua kaikille puolustanut ja kehunut. Vai mitä ihmeen sutkuilua onkaan viima aikoina ollut havaittavissa?

Tältä pohjalta tänään näin aluksi. t: UCB.

pakkeli, ystävä vai vihollinen?
Vastaa lainaten