Näytä yksittäinen viesti
  #17  
Vanha 10.03.2008, 14:07
janiojan:n Avatar
janiojan janiojan ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 180
Perusasetus

Terve!
Mulla -89 3.5 EFIssä kans ongelmia... Ei lähde käyntiin. Auto seisoi noin kuukauden, jonka jälkeen siirsin sitä ja toimi ihan ok. Parin päivän päästä taas startattiin ja toimi. Muutama tunti tämän jälkeen auto käynnistyi, mutta sammui noin 10 sek päästä, ennenkuin pääsin edes liikkeelle. Sen jälkeen ei ole käynnistynyt, hieman kyllä hörähtelee, mutta ei käy. Tähän mennessä olen tehnyt tuon ilmamäärämittarin jalassa olevan releen ohituksen, ECUn vaihdon, sulakkeiden tarkistuksen, releiden vaihtoja, johtojen yleisen tarkistuksen, kipinän tsekkauksen puolalta tulevasta johdosta sekä tulpasta. PA-pumpun koikeilin työntämällä ilmamäärämittarin läppää. Toimi, mutta kuuluuko pa-pumpun lähteä käyntiin heti kun virrat kytketään päälle, siis ennen starttausta? Sellaistakin sanottiin, että pumpun kuuluisi lähteä heti käyntiin muutamaksi sekunniksi. Kylmäkäynnistys pa-letkusta tulee bensaa, kun ilm.määrämit.läppää työntää, mutta ei ennen. Mitähän ohjataan diodiboksilla, mikä sijaitsee pa-pumpun releen kanssa samassa kiskossa, eli ecu-boxin vieressä? Joku markan vika siinä nyt varmaan on, mikä ei vaan osu silmään. Tulpat on myös välillä kastunut, eli voisko olla että saa liikaa bensaa?

T: Jani



Edited by - janiojan on 10/03/2008 14:08:32
Vastaa lainaten