Käytin sitten molemmat puolet auki... Vaseliinia oli toisellakin puolella reilusti, tosin ohuempaa tavaraa kuin oikeassa napalukossa.
Kotipihalla testi osoitti, että pauke ei poistunut, nyt se kuului peruutettaessa... Mökkitiellä nelikko päällä ääni tai paremminkin pamaus esiintyi aika ajoin...piti ottaa pois ja yrittää uittaa autoa eteenpäin takavedolla.
Nyt taas kysymys tietäjille, voiko tuo napalukko olla väärässä "asennossa" eli onko vain ja ainostaan yksi asento missä se menee oikein paikoilleen siten, että toimii.
Toinen vaihtoehto äänen aiheuttajaksi voisi olla perän ulkolaakeri joka etukardaanin etupäästä liikuteltuna tuntui liikkuvan aika paljon...
Nyt rupes ahristamahan...pohojalaaisittain...
Saiskos tuota äänen lähdettä selville nostamalla auton ilmaan? Pauke esiintyy mielestäni siinä vaiheessa, kun etuveto todella on siinä tilanteessa että "ottaa kiinni" eli pyörän pitäsi lähteä vetämään ja ylösnostolla ei vastetta saa...
|