Näytä yksittäinen viesti
  #18  
Vanha 09.03.2008, 15:02
Urbancityboy:n Avatar
Urbancityboy Urbancityboy ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 24.09.06
Sijainti: Savo, Finland.
Viestit: 1.250
Perusasetus

[/quote]

Lähtikö "pottupyssy" lapasesta vai jotain jännempää? Kerro kerro!!!
Ja olenko mä oikeasti ainoa utelias???

[/quote]


No oli tämä kyllä aika jännä sydeemi, toivottavasti tuo virallisen oikeusjärjestelmän tuomio riittäisi ja saisin teiltä lajitovereiltani asiakokonaisuuden esiintultua edes ihan vähän armoa...mielenkiintoinen rosis voi olla tulossa kun ennakkotapaustahan tässä systemaattisesti olen ollut värkkämässä. Pottutykki sinänsä ei ihme kyllä liity asiaan.

Pottutykkiä meinasivat ensin takavarikkoon, kun menivät kysymään laitteen havaitessaan niinkin kummia, kuin että "onko tuo tehokas?" johon minä tietenkin vastaamaan täysin totuudenmukaisesti että "perunan lähtönopeus on lajikkeesta ja ammuksen painosta riippuen alustavasti todettu olevan noin 250- 300km/h, ammuksen kantama n. 450-550m, osuma 30 metriin ruokalautasen kokoiselle alalle yleensä aina varma jos vaan on hyvät perunat, ja esim. henkilöauton tuulilasin peruna-ammus läpäisee pakastamattakin tai niihin pultteja laittamatta. Lisäksi teho on niin suuri, että kun ammun pottuja tykilläni tässä lähikunnassa, niin paikalliselta nimismieheltäkin lentää vielä 86 kilometrin päässä lakki päästä. Aika avointa provoilua siis, muttakun olin jo niin voimakaasti turhautunut kun muita juttujani ei ensinkään oltu otettu vakavasti. Vielä lisäsin esivallan edustajille että jos haluatte ko. laitteesta koko maapallon ennakkotapauksen, niin eikun takavarikoimaan vaan.

Ihme, että ylipäänsä pääsin pois putkasta vielä tuon jälkeenkin.
Poliisi on ystävä ja pottutykki tallilla tallella.

http://www.youtube.com/watch?v=12OeiVd3UX0 / Potato cannon stainless steel Finland

pakkeli, ystävä vai vihollinen?

Viimeksi muokannut Urbancityboy : 02.03.2009 16:39 Perustelu: http://www.youtube.com/watch?v=12OeiVd3UX0
Vastaa lainaten