Näytä yksittäinen viesti
  #32  
Vanha 06.03.2008, 21:50
Petski Petski ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 11.12.04
Sijainti: Seinäjoki
Viestit: 47
Perusasetus

Ei ole levyssä suksia, levyn alareunan kulutuspala kulkee lähes pystysuorassa, joten levyllä ei ole hakkaustaipusta, vaan se pelaa hyvin alle 30km/h nopeuksissa. Jos yrittää ajaa nopeammin, niin lumipölly rupeaa taittumaan konepelin yli suoraan tuulilasille.
Noh, lähdin tässä päivänä muutamana nostamaan huolella metsään ajettua autoa takaisin maantielle ja kahden tunnin käsitaljailun jälkeen olin kypsä. Nokka kohti Biltemaa, hohooho



palkkia keulaan, huomaa lisävalojen gangsterilipat, miksiköhän ovat siinä??



Joopajoo, minarc sätimään



Auran kiinnikehässäkän takia vinssinasennustila on rajallinen ja vaijerinohjain tuli vähän heppoisesti kiinni. Kesäksi (kun auran kiinnikettä ei toivottavasti tarvita) voisi rakentaa tuohon poikittaiseen rhs-palkkiin pultattavan järeän kidan ja auton etukulmia suojaavat palkin tms. pätkät.



releet siirsin maskin taakse suojaan. Maskia vasten laitoin vielä kumilevyn, joka taittuu hianosti releiden vai solenoidejako nämä on päälle.



laitos asennettuna. Lisäpaino keulassa teki ns. "ajomukavuudelle" hyvää, koska ilman auraa ajettaessa lisälehdellä vahvistetut etujouset pompottavat ja rytkivät paikat hampaista.

Riittäkö muuten Optima Redtopin 44ah tarjoama virta GEW9000 peruskinkkikelaimelle? Sähköjohto 35 neliöstä ja pituus akulta vinssille on n.3,5 meetriä.



Edited by - Petski on 06/03/2008 21:51:55
Vastaa lainaten