Heipparallaa vain kaikille
Avaudutaan nyt täällä sitten kun alkoi niin pirusti vituttaa paskamaiset autokauppiaat!!
Elikkä tarina alkoi niin että noin viikko sitten kun huomasin erään ilmoituksen nettiautossa kiinnostuin kyseisestä autosta ja olin yhteydessä myyjään sähköpostitse joka päivä sen viikon ajan.
Kyselin auton hintaa ja mitä tavaraa siihen tulee mukaan sillä hinnalla! Kyseessä olis siis nissan pick up projekti.
No kun tiesin hintahaarukkaa, osasin mennä hakemaan pankistakin oikean summan lainaa.
Kyseltiin kovasti mikä päivä herralle sopisi tulla kauppoja hieromaan. Emme saaneet molemmille sopivaa päivää joten hän sanoi että menee ensi viikkoon.
Maanantaina sitten soiteltiin ja kyseltiin jälleen nmilloin voi tulla hakemaan autoa ja ei osannut sanoa kun oli työmatkoilla.
Siinäpä sitten huokailtiin kun kesti ja kesti. Tiistaina soiteltiin uudestaan mutta kukaan ei vastaillut ja sitten tänään päivällä kun soitin taas sain ukkelin kiinni ja mitä kuulinkaan... AUTO OLI MYYTY!!!!!! Siis mitä vittua!! Meni niin järki siinä vaiheessa kun itse sai vain odotella ja odotella ja kun mies ei itse ole edes kotona niin yhtäkkiä hän myy auton jollekin muulle joka olikin käynyt katsomassa sitä ja meille ei suotu sitä!!
Ei siinä mitään, oma projekti jää taas joksikin aikaa ja kun vain pystyisi lähettäisin tämän törkimyksen perään pankin lainakulut vittu saisi itse hoitaa maksut kun ei raha täältä kelvannut. Aivan vitun törkeää!!
Note! This message was posted anonymously!
|