Byrocrat, samasta lapusta on kysymys, lappua ei ole vaan otsikoitu yleiseen tapaan (anomus, pyyntö, tiedote, jne. -kuten sinne oikeaan yläkulmaan on tapana kirjoittaa), joten vaikea käyttää mitään varmasti oikeaa nimeä. Itse päädyin tuohon ehkä väärään anomus-sanaan, koska tässä vaiheessa vasta säännöt tulivat luettavaksi ja jäsenyys vasta maksusta vahvistetaan.
Kuten ensimmäisessä viestissäni kirjoitin, olin itse estynyt pääsemästä paikanpäälle ja tästä olin myös ilmoittanutkin vastauksessa viestiin, jossa varmisteltiin olinko saannut kutsua. Olin kuitenkin varma erään toisen ihmisen osallistumisesta, mutta paljastui ettei hänkään ollut saannut kutsua. Tottakai alunperin ajattelin asian olevan kunnossa, kun itseltänikin oli ystävällisesti varmisteltu tiedon perillesaapumista.
Eihän nämä asiat mene kuin harvoin kuten on suunniteltu ja ei sille mitään voi. Näitä sattuu ja tapahtuu, tuon jälkimmäisen viestini kirvoitti täsmälleen tuo viimeinen lisäys ja sen sisältämä, mielestäni väärä, toimintamalli tällaisten epäselvyyksien ratkaisussa. Kaikki tämä on sitä yksinkertaisinta tiedottamista, eli mietitään vähän mitä sanotaan ja millaisilla sanakäänteillä kun puhutaan jonkin organisaation suulla. On vain valitettavan harvinaista, että offipiireissä näin toimitaan. Itse en tiedä kuin yhden offipiireissä vaikuttavan pohjoista edustavan henkilön, joka on tässä erittäin hyvä.
Itse uskon kyllä teidän pyrkivän parhaaseen mahdolliseen lopputulokseen ja tuen kyllä mahdollisuuksien mukaan toimintaa omalta osaltani.
|