Näytä yksittäinen viesti
  #9  
Vanha 02.03.2008, 11:48
TimoV:n Avatar
TimoV TimoV ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 09.02.05
Sijainti: Joensuu, Finland.
Viestit: 1.273
Perusasetus

Huomasin muuten, että nuo Eestinmanuaalit eivät käy Eurooppalaisille 3.5 EFI- autoille. Noissa käsitellään vain NAS (North-American-Spec)-autoja, joissa on kuumalankasysteemi, eikä läppämallinen mittari.

ECU, tyhjäkäyntiventtiili ja ilmamäärämittari ovat erilaisia. Suutinten laukomista ja bensapumppua ohjataan eritavalla.

Kaasuläpän potentiometri ja veden lämpöanturi ovat samat. Mulla on jotain pumaskoja läppämallin systeemin toiminnasta sähköisenä. Voin laittaa sähköpostina jos pistät privalla mulle osoitteen.

Bensapumpun toiminnan testaat nätisti seuraavasti. Irrota ilmanputsarin ja ilmamäärämittarin välinen letku. Laita virta päälle ja työnnä ilmamäärämittarin läppää varovasti. Bensapumpun pitäisi hörähtää käyntiin - kuulet sen kyllä.

<center>****************************************** *************************
For the intellectually challenged - Range Rover

"The original anti-theft devices -- Lucas Electric products."

RR 3.9EFI Vogue automatic, 1990
RR 3.5EFI Vogue manual, 1986 - ex
************************************************** *****************</center>
Vastaa lainaten