Näytä yksittäinen viesti
  #153  
Vanha 29.02.2008, 09:36
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.072
Perusasetus

Lainaus:
quote:
On hienoa että joku viitsii pitää varastossa Jeepin osia ja tottakai niitä sinulta ostan silloin kun hinta ja saatavuus sattuu kohdalleen. Pakosarja on käytettynäkin sen verran arvokas osa että mielestäni kannattaa yrittää hitsata entinen kuntoon. Jos hitsaus ei onnistu niin palaamme luultavasti asiaan. Toimitusajoistasi en tiedä kun ei olla vielä päästy kaupoille. Mielestäni ei vain kannata laittaa rahojaan postin tai matkahuollon elättämiseen sellaisia pikkuosia tilattaessa joita saa lähempää ilman rahtikuluja. Kauppiaita on monenlaisia, mutta staramigo, josta pääosan osista ostan, on aina toiminut luotettavasti ja ilmoittaa aina välittömästi jos jotakin ei saakaan tai jos hinta muuttuu.

Edelleenkin olisin kiinnostunut siitä miten hitsattu pakosarja hajoaa, jotta tiedän mitä tarkkailla. Herneiden nenään vetäminen on taaskin aivan turhaa

======================================
Mainokset, esitteet, käyntikortit, nettisivut... www.maomao.fi
Herneitä??? Missä???

Osia ja neuvoja saat edelleenkin!!! Siis osia rahalla ja neuvoja ihan ilmatteeks!!!

Ja osia pitääkin yrittää ensin elvyttää, se on ihan hienoa, mutta kuten jo totesin, että kaksi kertaa harjoiteltu, niin en harjoittele enää, kun harjoittelusta ei asiakas maksa ja maksu on kumminkin yritystoiminnan edellytys!!! Aina laitetaan ehjää kiinni, tulee kerralla (=yhdellä työllä) kuntoon!!!

En sitten tiedä onko paikallisessa pakoputkihuollossa (kun ei ole itsellä hitsivehkeitä, kun en hitsaa mitään) vika vai missä, mutta hitsaamalla ei saatu tiiviiksi, kun se sarja halkeaa siitä kahden putken liitoksen muhvin hitsisauman vierestä, kahden putken välistä!!! Ei vain pystyneet hitsaamaan kahdellakaan kerralla sitä sarjaa tiiviiksi!!! Näytti päällepäin olevan OK, mutta kun vuotaa putkien välistä!!! Ja on niitä nähty kertaalleen hitsattujakin, jotka on uudestaan halki sen uuden hitsisauman vierestä!!!

Siinä sarjassa on alunperin se vika, että muhviin tulevat putket tulee etummaisesta ja takimmaisesta pakokanavasta, ja muut putket liittyy näihin siinä matkalla, lämpölaajentuma rasittaa putkia ajan kanssa ja se katkeaa heikoimmasta kohdasta eli hitsisauman vierestä (hitsauksen rajapinta??)!!! Uusissa sarjoissa on etummaisessa ja takimmaisessa putkessa jousto, joka vähentää ongelmaa, mutta ei poista sitä, koska pari kertaa on tullut uudenmallisia sarjoja poistettua kun nekin on halki ja samasta kohtaa!!!

FJDC #1 !!!
Jeep Wagoneer Limited w/360V8 + TH-400 + Quadra-Trac !!!!
Jeep Comanche p/u w/4.0 + Aisin Warner 4 + New Process 231 !!!!
Nettikauppa: www.jamant.fi


Vastaa lainaten