Näytä yksittäinen viesti
Vanha 27.02.2008, 21:12
Tojo4wd:n Avatar
Tojo4wd Tojo4wd ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 04.07.03
Sijainti: Pirkanmaa/AKAA, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Olin laittamassa rastia 36. Siitä olisi saanut 25 pinnaa, eli varsinainen orggiksen puuhapete-rasti. Rasti oli Koppimäen kallion takana, täytemaapenkan juurella ja ainakin minun autolla melko työläästi saatavissa. Rasti 36:lla palkittaisiin suurella pistemäärällä (viiden "perusrastin" pisteet) se, joka osaa sinne ja vaivan näkee.

Offisuunnistus on taktiikkalaji, eli oma ajankäyttö täytyy suhteuttaa rasteista saataviin pisteisiin. 36 oli minun mielestä taktinen sudenkuoppa siinä mielessä, että jos siihen erehtyy turaamaan tunniksi-pariksi, olisi samassa ajassa saanut muualta enemmän pisteitä ja vaivannäkö olisi mennyt tavallaan hukkaan.

En käynyt kisan päätteeksi sillä rastilla katsomassa, hakiko kukaan sitä. Lunta oli sen verran, että jäljet olisi kyllä näkyneet. Ei olisi kuitenkaan ollenkaan outoa, vaikka kukaan ei olisi rastia 36 hakenut. Rastille johti leveä ja hyvin tallattu ura jo heti iltapäivällä, joten sitä on käyty katsomassa. Se on silloin jo täyttänyt tehtävänsä siinä mielessä, että on käyty arvioimassa omia mahdollisuuksia sen saamiseksi.

Offipalsta.com - sinne ne webwheelerit menneet on
Ei ainakaan tuloksissa näkynt orkkiksessa kellään ruksia että olis hakenu.

#########################
Tää on ihan helpporeitti.
#########################
Vastaa lainaten