Mä kanssa.
Ainoastaan kilpailunumerot,oviin,kylkeen tai mihin vaan kilpailijat ne sijoittaakin,auton tunnistamiseen.
Kuljettaja ja navigaattori,ei vinssiapinaa erikseen.
Rastin voi kyllä sijoittaa niin,että auto pysyy paikoillaan ilman kuljettajaa,vaikka vinssaten sinne mentäisiinkin.
Sammuttimet niinkuin rallisäännöt sanovat.(Tiedän,ettei yhtään autoa ole palanut,mutta siellä voi sitten palaan myös metsä tai suo.)
jos kaaret on,niin nekin sen pahamaineisen sääntökirjan mukaiset,tähän vaikka siirtymäaika.Ensi vuonna nämä mitä nyt on,mutta 2010 ihan oikeanlaiset.
Ne ihan omin käsin tehdyt ohjauslaitteet...ei kai kilpailusäännöt voi mennä lakien ja asetusten edelle?
Matti voi kommentoida tähän.
Laji on hauska ja monipuolinen,eikä sitä pidä pilata sääntöjen vapaudella.
Rallissa on tuuman paksut säännöt,eikä siinä ole ole mitään epäselvää,puhumattakaan pulinoista.
Ainiin,parck férme...katsastuksen jälkeen autot menee valvotulle alueelle,jossa ei sitten tehdä remonttia.
Sieltä saa tuoda pois vain henk.koht.varusteet ja piste.
Pyrin vastaamaan parhaani mukaan jos on jotain kysyttävää.
...on tosta joku menny..
E.S.Y.
|