Lainaus:
quote:
jnu:lle säännöissä lukee että auton on oltava rekisteröity ja katsastettu,eli tuskinpa esim.toyotan akseleita saa leimattua suikkaan saati rangen konetta.
|
Toyotan akseleita on leimattu paljon, kavennettuinakin. Moottori mulla on jo otteessa...
Lainaus:
quote:
Miksi suskan akseleihin tarvis laittaa tukivarret vai onko kysessä hybridi?
|
En tiedä mitä uudet korotuspakat kestää SUA:lla mutta sen verran kalliita ne kuitenkin on ettei huvikseen viitti katkoa ja vaihdella saati kardaaneja tuhota joten lisätuenta on pakollinen ainakin kisabudjetin kannalta.
Lainaus:
quote:
Nythän puhutaan ORIGINAL luokan autosta eli sellaisesta kamppeesta millä pystyy osallistumaan kilpailuihin pienellä budjetilla ja helposti.
Jos haluaa rakennelle autoaan niin sitten vaan modiin tai protoon...siellä saa säätää jousien tms.kanssa.
Orggis on orggis ja se pyritään pitämään mahdollisimman helppona askeleena tutustua offroad suunnistukseen.
|
Kummasti se minullakin pitäisi budjetin "pienenä" kun yhden renkaan hinnalla saa koko kierroksen. Katselin vain projektipuolella erästäkin orkkiskilpuria jossa on useita vinssejä, arbin lukkoja jne eli kovia tekijöitä on jo. Tutustujathan mahtuu aina mukaan, niin mekin oltiin nyt liikkeellä eikä voitto ollut mielessä kertaakaan. Oma auto siirtyis stanuista orkkikseen vaihtamalla jousitus eikä auto laskeutuiskaan kuin pari senttiä...
**************
Suzuki 416 TSI