Näytä yksittäinen viesti
  #339  
Vanha 27.02.2008, 09:10
jnu jnu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 25.10.04
Sijainti: Heinola
Viestit: 1.885
Perusasetus

Meiltä ei hylätty yhtään kuvaa mutta niiden kanssa appari olikin erittäin tarkkana ja joka kuvan jälkeen halus vielä todistaa mulle että vaadittavat jutut näkyy ettei tule sitten kännissä jälkipuheita

Katsastuskin oli asiallinen ja sujuva toimitus.

Olen kuitenkin jo pidemmän aikaa kypsytellyt ajatusta originaaliluokan autosta joten sen sääntötulkinnat kiinnostais tietää etukäteen. 4x4cup sivuilla UKK:ssa sanotaan että lehtijousiautoon saa laittaa lisäkierrejouset mutta lehtijousitusta ei saa poistaa. Myös korotuspalat kielletään. Säännöissä sanotaan "vain jousilla korotus".

Saako jousen kiinnityspisteet esim runkoon tehdä uusiksi vakiopaikalle? (tämä on minun auton rungossa jo tehty ja sitä ei voi enää perua).

Saako riiput olla linkkumallia jos ne on normaalitilassa vakiopituiset eli korotussäännön ulkopuolella?

Saako akselin tuentaa parantaa lisätukivarsilla?

Saako akselit vaihtaa? Onko kaikki muu vapaata? Moottori, voimansiirto, akselit, ohjaus, jarrut? Muutoskatsastettuna tietenkin.

**************
Suzuki 416 TSI