Näytä yksittäinen viesti
Vanha 26.02.2008, 19:48
H&K:n Avatar
H&K H&K on kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 20.10.05
Sijainti: kuusisto, Finland
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
Kyllä noista luukuista on suuri apu ja se puol metrii enemmän jossain takaluukussa voi ratkaista monta rastin ottoa. Eipä tolla kuitenkaan voittoa ratkaista joten merkitys on loppujen lopuksi aika pieni.

Samoilla linjoilla mikjus:in kanssa. Jos joku haluuaa kikkailla ovilla niin kikkailkoon ihan rauhassa. Ei tehdä säännöistä liian tarkkoja.

Kiitos ja anteeksi.

Jussi

Kuvien ottaminen on jo tarkasti määritelty, joten eipä paljon vaadi lisätä sinne että ovi/luukku pitää olla kiinni kuvaa otettaessa. Minua ainakin ottaa päähän jos "joudun" tekemään jonkun typerän teleskooppioven sen takia että se on sallittua säännöissä. Tavallinen takaluukku on äkkiä puolitoista metriä pitkä, ja se on pitkä matka kun mietitään rastille menoa.

Nimimerkillä: tunti meni kun vinssattiin rastille 271 - ja kuva vieläpä hylättiin -> http://www.ruijanpallas.com/Offivaru.../IMG_8947.html . Ylä- ja alakulmista taittuva luukku olisi vakiopituisenakin pudottanut ajan ehkä 10 minuuttiin. Teleskooppimallilla rastin olisi saanut suoraan kiven vierestä.

/* Life Begins at 35" */
Hieman ot, mutta jos kerran vinssaa rastille tunnin niin kannattaisikohan hieman panostaa kuvaaamiseenkin? Turha siitä on täällä parkua, olisitte voinut ottaa ihan yhtä epäselvän kuvan vaikka olisi ollut 10 metrinen jatko-ovi jolla olisitte päässyt rastin läheisyyteen kolmessa minuutissa.

-> Mun mielestä huono perustelu. Mulle tämä on haskanpitoa, jos joku haluaa kikkailla jatko-ovien kanssa niin siitä vaan.

Pelottaa toi trialin kohtalo, kohta on tässäkin lajissa säännöt tyyliin että jos jotain ei ole säännöissä sallittu niin se on eritysesti kielletty.

Jussi