Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 25.02.2008, 18:30
TimoV:n Avatar
TimoV TimoV ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 09.02.05
Sijainti: Joensuu, Finland.
Viestit: 1.273
Perusasetus

Putsaa ja kuivaa kaikkien anturien liittimet! Anna perään CRC yms. kosteuden syrjäyttäjää.

Käytä autoa vikakoodien luvussa.

Tarkasta kampiakselin ja kaasuläpän asentotunistimet. Tarkasta mahdolliset imuvuodot! Joka ikinen alipaineletku ja imusarjan tiiveys. Eritoten jos imusarjaan menevää ilmaa mittaa MAP-anturi (paine), voisin tuonkaltaisia oireita kuvitella.

Vaikea sanoa mitään muuta järkevää autoa paremmin tuntematta. Ranskalaisten sähköt on syvältä!

Nimim: yksi pihassa

<center>****************************************** *************************
For the intellectually challenged - Range Rover

"The original anti-theft devices -- Lucas Electric products."

RR 3.9EFI Vogue automatic, 1990
RR 3.5EFI Vogue manual, 1986 - ex
************************************************** *****************</center>
Vastaa lainaten