Juu, perustelu raskaan kaluston rajottimelle on että pitää olla reserviä jos sattuu tartteen. Siksi 88-89. Nyt ajetaan jatkuvasti rajotinta vasten ja reserviä ei ole yhtään, eli kuskit ite vesittää oman perustelunsa. Jos kerran tarvitaan reserviä, niin sitä pitää sit jättää, eikä ajaa rajotinta vasten. Jos kerran reserviä ei tarvita niin rajoitin voisi yhtä hyvin olla 80.
Kirkkonummi-karjaa välille tuli syksyllä nolla toleranssi, ja huomautuksia läheteltiin yhden kilsan ylityksistä. Kokeilu jätettiin pysyväksi ja nollatoleranssi on edelleen voimassa.
Käytäntö on kuitenkin muuttunut. Olen ajanut em välin nyt viiden kk:n aikana noin 30 kertaa ja noin 86-88 joka tolpan ohi. Ei mitään. Näin tolpan välähtävän edellä menevälle autolle ja ajoin siihen samalle tolpalle 86-87 kaks kertaa ja ei välähtänyt mulle eikä ole tullut postia.
Mun johtopäätös on se että nollatoleranssi on jotain yli 8 km/h ylinopeutta.
TEAM UZMANZAA
|