Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 23.02.2008, 13:10
Eki- Eki- ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.01.08
Sijainti: Liminka
Viestit: 58
Perusasetus

voi olla kyllä värkkääminen kun eikös turbon vauhtipyörä ole huomattavasti erikokoinen. Kaikki jotka haluaa päästä kytkimen luisto-ongelmistä eroon omarakentamissa turbo patrolleissa (vaparista turboksi) hommaa centerforcen kytkimen. kyseistä kykintä saapi jenkeistä ja racersplacesta tilaamalla. kytkin on tarkoitettu 300zx nipponiin muttaa passaa vaparipatrolliin heittämällä paikoilleen. ovat ottaneet tuolla kytkimella kolmesatkusta kuulemma yli 500hevosta ja pito-ongelmia ei ole ollut.

Itsellä löytyy jo tuo kytkin ja odottaa asennusta kunhan saa ensin tehtyä koneen uusista kilkkeistä(kaikki osat löytyy)...
yhdellä kaverilla on jo kyseinen kytkin patrollissa kiinnii ja hyvin rokkaa!

-Eki

Edited by - Eki- on 23/02/2008 13:11:19
Vastaa lainaten