Itte lähen valumaa tossa kahen aikaan iltapäiväl...eli tunnin päästä.
Kilpailukeskuksessa on kuulemma vielä "hieman"hommia jäljellä.....
Kelistä senverran et meillä tylee vettä kuin kesällä...hianoo huhtikuun loppua...
- - - - - - - - - - - - -
#perillepääsy ei ole itsetarkoitus vaan matkanteko#
SLCK Member #51
kayttaja"at"offipalsta.com
http://www.4x4cup.com/
www.slck.net