Näytä yksittäinen viesti
  #54  
Vanha 22.02.2008, 12:42
Käyttäjä:n Avatar
Käyttäjä Käyttäjä ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 20.01.03
Sijainti: Rautajärvi, Finland.
Viestit: 4.855
Perusasetus

Itte lähen valumaa tossa kahen aikaan iltapäiväl...eli tunnin päästä.
Kilpailukeskuksessa on kuulemma vielä "hieman"hommia jäljellä.....
Kelistä senverran et meillä tylee vettä kuin kesällä...hianoo huhtikuun loppua...

- - - - - - - - - - - - -
#perillepääsy ei ole itsetarkoitus vaan matkanteko#
SLCK Member #51
kayttaja"at"offipalsta.com
http://www.4x4cup.com/
www.slck.net

Vastaa lainaten